USA here we come!!!

Van 29 oktober t/m 15 november 2010 zullen wij een rondreis maken door Arizona/California. Via deze weg kunnen jullie onze belevenissen volgen. (de verhalen van onze vorige reizen in 2006, 2007, 2008 en maart/april & september/oktober 2009 zijn hier ook nog terug te vinden)

17 september 2006

Bijna klaar voor vertrek!!!

Jaja.. we zijn bijna klaar voor vertrek! Nog iets minder als 3 dagen te gaan en nog een paar kleine dingetjes te regelen..en dan kunnen we zó het vliegtuig in!
- De route die we gaan volgen is helemaal duidelijk;
- De hotels zijn allemaal gereserveerd;
- De auto is gehuurd;
- De dollars zijn gehaald;
- De laatste boodschappen zijn gedaan;
- De koffers liggen inmiddels al klaar met wat spulletjes erin...


We hebben vandaag de foto's van onze reis vorig jaar nog eens bekeken.. en we hebben er helemaal zin in!!!



Kortom....

CALIFORNIA HERE WE COME!

6 Comments:

At 2:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

OH wat leuk, zelfs ik krijg er zin in :) Heel veel plezier al zal ik je wel missen Nancy. Geniet er van.

Groetjes!!!

 
At 11:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Nance & Pascal, wij wensen jullie een hele goede reis, en zijn erg benieuwd naar jullie trip! Liefs Caro & San

 
At 10:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Hoi,

super veel plezier!

greets michael en sabine

 
At 2:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

hey sis en rest van mn fam...

net gekeken op internet, gezien dat jullie half uur te laat zijn vertrokken, valt mee!

k denk aan jullie...

volgens mij mist tommie pa en ma nu al want hij was heel verdrietig toen ik tussen de middag thuis kwam!

nou hele fijne vakantie en we houden contact via jullie site


kus lor en thomas! aan jullie allemaal

 
At 6:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hai Nance en Pascal,

heel veel plezier, kben een beetje jaloers hoor, heerlijk gewoon.
Geniet ervan en ik hou jullie in de gaten !

Veel liefs,
Wendy

 
At 10:30 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi! ff heel gauw de groetjes! Doe de groeten aan Las Vegas van mij. Ik ben echt jaloers, als je eenmaal zo'n rondreis gemaakt hebt dan ben je verkocht!! Liefs Caro & Nanja

 

Een reactie posten

<< Home