USA here we come!!!

Van 29 oktober t/m 15 november 2010 zullen wij een rondreis maken door Arizona/California. Via deze weg kunnen jullie onze belevenissen volgen. (de verhalen van onze vorige reizen in 2006, 2007, 2008 en maart/april & september/oktober 2009 zijn hier ook nog terug te vinden)

17 september 2009

We zijn er!!!

Ja ja.. we zijn er!! De reis is erg snel gegaan gelukkig. We zijn in Minneapolis overgestapt (op het vliegveld nog even wat gedronken in een barretje) en zijn goed op tijd aangekomen in Phoenix (waar het lekker warm was.. zo rond de 38 graden..heerlijk zo´n warme fohn...haha). Met de shuttlebus hebben we onze huurauto opgepikt. Dit keer rijden we rond in een Mazda 5.. een soort van busje met ruimte voor heeeeeel veel mensen (en koffers..haha)
Eenmaal aangekomen bij onze vrienden zijn we gelijk een hapje gaan eten.. we konden eigenlijk amper onze ogen nog openhouden (aangezien we al zo´n 25 uur op waren).. maarrr..het is gelukkig allemaal gelukt. We hebben in elk geval HEERLIJK geslapen.. 10 uur achterelkaar.. maar dat is ook niet zo raar he na zo´n lange reis...

Vanmorgen hebben we lekker rustigaan gedaan.. beetje onze koffers opgeruimd, cadeautjes uitgedeeld en voor de lunch zijn we naar een klein western dorpje gereden genaamd Wickenburg. Erg leuk om daar even rond te lopen en de western-sfeer te proeven. Overal in het dorp waren nep-dieren en andere figuren te vinden op de stoepjes (gemaakt van beton).. waaronder ook de onderstaande slang.. hij leek wel errug echt!!!

In een klein Mexicaans restaurantje hebben we uiteindelijk gelunched.. lekkere taco´s enzo.. yum yum...
En eenmaal terug in het huis van onze vrienden, zijn we even lekker het zwembad ingedoken, zijn mannen lekker aan het bier gegaan en hebben we de BBQ aangezet voor een lekkere verse hamburger.
Kortom.. we vermaken ons prima.. Morgen gaan we in de loop van de dag alweer door naar Los Angeles (toch wel 6 uurtjes rijden). Daar zullen we 3 nachten in een hotel blijven (onze vrienden gaan met ons mee) en vrijdag en zaterdag kunnen jullie ons in 2 Disney parken vinden!!

Tot gauw!
XXX

Pascal & Nancy

3 Comments:

At 9:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Coucou Nancy,
Je vous fais pleins de grosses bises depuis la France, je pense très fort à vous, et j' espère que votre voyage se passe bien.Je ne comprends pas de quoi tu parles mais je suis toujours très contente de voir tes superbes photos.Amusez vous bien.
Grosses grosses bises.
Stéphanie

At 10:56 p.m., Blogger Lisette Gibbons said...

Fijn dat jullie weer goed aangekomen zijn. Geniet zou ik zeggen, maar zo te zien zijn jullie dat al aan het doen. xox

At 11:12 p.m., Blogger Ingrid said...

Dat ziet er allemaal weer gezellig uit. Heerlijk hoor zo'n vakantie. Geniet ervan!