USA here we come!!!

Van 29 oktober t/m 15 november 2010 zullen wij een rondreis maken door Arizona/California. Via deze weg kunnen jullie onze belevenissen volgen. (de verhalen van onze vorige reizen in 2006, 2007, 2008 en maart/april & september/oktober 2009 zijn hier ook nog terug te vinden)

12 juni 2008

EINDELIJK!!!

Nou... hier zijn we eindelijk hoor.. we zijn inmiddels al een aantal dagen in Florida maar we hebben nu pas internet (we hebben gisterenavond een nieuwe laptop gekocht en gelukkig hebben we ook nog internet in het hotel!)

Even een kleine impressie van de afgelopen dagen...

We zijn vrijdag naar Schiphol gebracht door de ouders van Nancy. Het vliegtuig vertrok lekker op tijd dus dat was perfect! De eerste vlucht naar Cincinatti ging ook snel (het laatste uurtje was alleen erg "hobbelig" waardoor Nancy ontzettend misselijk werd), het enige nadeel was dat we in Cincinatti ruim 4 uur moesten wachten op een uitgestorven vliegveld!! Eenmaal in het volgende vliegtuig ging de tijd erg snel.. het was een vluchtje van amper 2 uur en voor we het wisten stonden we op het vliegveld van Orlando (wel ontzettend moe want we waren op dat moment al bijna 24 uur onderweg). Toen kwam het volgende 'probleem', we hadden een auto gehuurd waar de koffers helemaal niet in de kofferbak pasten!!! We kregen als compensatie een giga grote auto mee waar zo'n beetje 7 mensen in kunnen (Toyota Highlander). We rijden hier dus heerlijk rond.. hihi..

Het eerste hotelletje stelde niet zoveel voor.. een vies kamertje en gigantisch gehorig! Ach, gelukkig waren we alleen maar in de kamer om te slapen.. dat scheelde veel!! Waar we vooral aan moesten wennen was het warme vochtige weer hier.. en de airco overal.. (en ja.. ook dit jaar kreeg Nancy het meteen weer te pakken met giga keelpijn).Wat hebben we de eerste dagen gedaan???

We zijn naar Daytona Beach geweest (normaal mag je hier met de auto op het strand maar omdat het vloed was kon het helaas niet toen wij er waren)
We zijn zondag naar een attractiepark geweest (Epcot). Maandag naar Disney MGM Studio's (en in beide parken waren natuurlijk attracties waar Nancy niet in durfde.. dus is Pascal in zijn eentje gegaan.. hihi..)En voor het ontbijt rijden we vaak even bij de donut shop langs.. yum yum!!!! Gisteren zijn we weggereden uit Orlando om naar ons volgende hotelletje in de buurt van Tampa/St. Petersburg te gaan. Wat een opluchting zeg, een schattig en schoon hotelletje inclusief een heerlijk koel zwembad!!!! We hebben eerst de Pier en de havenvan St. Petersburg bezocht. En al gauw kwam er een grote donkere wolk aan drijven (iets wat hier elke dag wel voorkomt).. we dachten dat we een plensbui zoude krijgen.. maar we hebben geen druppeltje gezien!!!En vandaag hebben we de kustweg langs de Golf van Mexico genomen.. supermooie witte stranden (al hadden we wel verwacht dat het water wat blauwer zou zijn..). En ook vandaag was het buiten bijna niet uit te houden.. maar goed dat we airco in de auto hebben om zo nu en dan af te koelen!!!
We zijn uiteindelijk terecht gekomen bij Fort de Soto.. wat als mooiste strand van Amerika aangeschreven staat... ondanks de warmte hebben we ons toch op het strand gewaagd (we hebben we een parasolletje gehuurd). Het water was heerlijk warm (ja ja.. netals of je in een bad stapt.. haha).. de visjes zagen we onder ons door schieten.. kortom PERFECT!!!!Daarna zijn teruggereden naar ons hotelletje om nog even af te koelen in het zwembad. Vanavond hebben we lekker een hapje gegeten in een restaurantje niet ver bij het hotel vandaan.. heerlijk zo'n relaxed dagje!!!

We hopen de komende dagen wat regelmatiger te kunnen updaten! Dit was even een kleine impressie van de afgelopen dagen!! We hebben er alleen wel de balen van dat we de wedstrijden van het EK missen.. behalve de uitslagen hebben we tot nu toe nog niets kunnen zien.. snik snik!

Gezellig in elk geval dat jullie meelezen.. en tot de volgende keer maar weer!!

Groetjes
Pascal & Nancy

3 Comments:

At 6:02 a.m., Blogger Lisette Gibbons said...

Zo te zien vermaken jullie je prima. Het weer is in ieder geval goed. Die onweersbuien iedere dag zijn toch maar van korte duur. xox

P.S Jullie zijn niet de enige die het voetbal missen, lol.

At 10:24 p.m., Blogger Ingrid said...

Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben. De foto's zien er weer goed uit. Ik krijg meteen zin om ook op vakantie te gaan. Veel plezier!!

xoxo

At 6:08 p.m., Blogger wbg said...

Airco:heerlijk en vreselijk:(
Maarrrrrr zoals de foto's laten zien genieten jullie heerlijk! En terecht!!